Ny App för er som bokar tvättider via Aptus

Ladda ner ny App till tvättstugebokningen

Ni som bokar tvättider via Aptus behöver ladda ner en ny bokningsapp.

För att boka via App i telefonen:
Ladda hem Appen via Google Play eller App Store, sök efter Aptus Home. När Appen körs igång kommer inställningssidan upp. Börja med att mata in adress uppgifter till den webbplats bokning smartphone.
Adress: https://bokning.hammarobostader.se/web 

För att boka via webb i datorn:
Följ denna länk:
https://bokning.hammarobostader.se/web

Användarnamn och lösen får ni genom kontakt med kundmottagningen på tel: 054-51 54 40 eller epost: bostader@hammaro.se

Med anledning av Coronaviruset Covid-19 som nu sprids behöver vi alla hjälpas åt för att minska smittspridningen!

Hammaröbostäder följer noga Folkhälsomyndighetens rekommendationer och har anpassat verksamheten för att hantera effekterna av virusspridningen.

 

Vi agerar enligt nedanstående riktlinjer för att de tjänster ni tillhandahåller ska utföras så säkert som möjligt:

 

  • Vi uppskattar om ni som hyresgäster själva gör bedömningen om en åtgärd/felanmälan är brådskande eller inte.
  • När vi ska utföra en åtgärd hos dig som hyresgäst, ska du inte vara hemma under besöket. Vi hör av oss till dig inför besöket och säkerställer att du kan lämna bostaden medan vi utför jobbet. Är det inte möjligt att lämna lägenheten ska du vara i ett annat rum än det rum där arbetet pågår.
  • Besök hos hyresgäster som är hemma med sjukdomssymptom avböjs.
  • Kundtjänst är stängd och vi tar endast emot bokade besök.
  • Bemötande sker med ett leende istället för att ta i hand.

 

 

Ta hand om er och var snälla mot varandra!