054-51 54 40 bostader@hammaro.se
Hammaröbostäder Hammaröbostäder
  • Ledigt
  • Mina sidor
  • Områden
  • Bo hos oss
  • Om oss
  • Kontakt

Portfolios

Hammaröbostäder > Portfolios

Kontakt

Tel kundtjänst:  054-51 54 40
Tel till felanmälan: 054-51 54 40
E-post: bostader@hammaro.se

Följ oss

Facebook

Instagram

GDPR

Vi skyddar dina personuppgifter,
läs mer här.

Adress

AB Hammaröbostäder
Box 75
663 22 Skoghall

Besöksadress

Björkhagsgatan 6
663 30 Skoghall

Faktureringsadress

Klicka här för mer info

Boende

  • Ledigt
  • Mina sidor
  • Områden
  • Bo hos oss
  • Om oss
  • Kontakt

Service

  • Felanmälan
  • E-faktura
  • Tyck till
  • Cookies
  • Webbplatsinformation
  • Ordningsregler
@2021 Hammaröbostäder

Med anledning av Coronaviruset Covid-19 som nu sprids behöver vi alla hjälpas åt för att minska smittspridningen!

Hammaröbostäder följer noga Folkhälsomyndighetens rekommendationer och har anpassat verksamheten för att hantera effekterna av virusspridningen.

Vi agerar enligt nedanstående riktlinjer för att de tjänster ni tillhandahåller ska utföras så säkert som möjligt:

  • Vi uppskattar om ni som hyresgäster själva gör bedömningen om en åtgärd/felanmälan är brådskande eller inte.
  • När vi ska utföra en åtgärd hos dig som hyresgäst, ska du inte vara hemma under besöket. Vi hör av oss till dig inför besöket och säkerställer att du kan lämna bostaden medan vi utför jobbet. Är det inte möjligt att lämna lägenheten ska du vara i ett annat rum än det rum där arbetet pågår.
  • Besök hos hyresgäster som är hemma med sjukdomssymptom avböjs.
  • Kundtjänst är stängd och vi tar endast emot bokade besök.
  • Bemötande sker med ett leende istället för att ta i hand.

 Ta hand om er och var snälla mot varandra!

   



    Med anledning av Coronaviruset Covid-19 som nu sprids behöver vi alla hjälpas åt för att minska smittspridningen!

    Hammaröbostäder följer noga Folkhälsomyndighetens rekommendationer och har anpassat verksamheten för att hantera effekterna av virusspridningen.

     

    Vi agerar enligt nedanstående riktlinjer för att de tjänster ni tillhandahåller ska utföras så säkert som möjligt:

     

    • Vi uppskattar om ni som hyresgäster själva gör bedömningen om en åtgärd/felanmälan är brådskande eller inte.
    • När vi ska utföra en åtgärd hos dig som hyresgäst, ska du inte vara hemma under besöket. Vi hör av oss till dig inför besöket och säkerställer att du kan lämna bostaden medan vi utför jobbet. Är det inte möjligt att lämna lägenheten ska du vara i ett annat rum än det rum där arbetet pågår.
    • Besök hos hyresgäster som är hemma med sjukdomssymptom avböjs.
    • Kundtjänst är stängd och vi tar endast emot bokade besök.
    • Bemötande sker med ett leende istället för att ta i hand.

     

     

    Ta hand om er och var snälla mot varandra!